Undrar jag

Undrar vad jag ska döpa detta inlägg till, hmmm. Big deal egentligen? Jag har inget vettigt att skriva heller. Varför skriver jag då? Kan man undra.

Missade ett samtal med mammsi idag, det var ju kanske inte så smart. Menmen mamma den som väntar på något gott väntar aldrig för länge haha. I know u miss me ;)

Imorgon blir det som sagt en tur till trolleholm med Lucky, ska rida Phiis innan sen får bebishästarna stå ute när vi är iväg. Imorgon är det ingen vanlig dag heller, för att MIN UNDERBARA FARFAR FYLLER 89ÅR!!! Det är bannemej inte illa!

Sitter och letar runt efter "nya" låtar på Spotify men hittar inga bra. Någon har något musiktips?

Kan ju tipsa er om Johnossi - Dead End


Love Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0