Tävling Trolleholm!

Precis hemkommen från tävling i trolleholm. Åkte vid halv4 ungefär, skulle bara hoppa en 130cm och det var myyycket starter innan. Regnade gjorde det riktigt mycket men vi höll tummarna att det skulle ge sig. Tackar gud för att det slutade regna när jag precis skulle börja rida.

Resultat 130cm 4-fel.

Underlaget inne på banan var blött, men faktiskt ganska bra ändå, framhoppningen var därimot sämre. Hoppade kanske max 120 på oxer och tog räcket en gång på 130cm innan jag skulle in. Var bättre underlag på räcket.

Lucky kändes super superfin på framhopp och inne på banan. Slutade med 4fel som sagt, bommen bara rullade av lite lätt, lucky tog den lite grand med bakbenen. Efter det var han inte i en bom och det kändes som att hoppa 110cm.

Så fin min Lucky är! Guld-gutten!



Får se om jag lägger upp videon någon dag. Bilden är från förra årets 130cm i Åsbo.

Love Linn

Kommentarer
Postat av: Farfar

2010-08-09 @ 15:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0