Oj vilken dag.

Shiet dagen har bara sprungit iväg, känns som jag precis gick upp?

Började med:

* käkade frukost halv 9
* red lucky kl 9
* red fellow
* red phiis
* halv 1 tog ut hästarna och gav lunch, mockade
* kl 1 lagade lunch
* halv 2 bytade vatten och strödde i stallet
* tio i 2 cyklade till jobbet
* borstade Dancy och Klappen
* red Dancy
* red Trollet, hemma kl 5
* tog in lucky, phiis och fellow
* in och duscha snabbt, klä mig, cyklade till gymmet halv 6
* snackade lite innan gymmet, började träna vid halv 7 till halv 9
* cyklade hem
* käkade gav hästarna mat och nu är kl 21.50

är faktiskt ganska trött nu, passet på gymmet blev ungefär liká jobbigt som jag trodde. Något som är positivt är att jag blivit starkare under min vila, wiie.

Imorgon blir det också en händelserik dag, jag och Louise ska nämligen på företagsträff och få lite tips och så till vårat eget företag. Linlou Design is the shiet gott folk. Snart kommer vårat första smakprov på produkt till oss och givetvis ska ni få se det då. Nyfikna ni blir nu va? Ni får inte veta mer, oooh vilken cliffhanger.

Jag och Louise ska ses vid halv två så ska hinna rida och fixa stallet innan, det blit nog ytterligare en ganska hektisk förmiddag, haha. Nu ska jag duscha sen sova.

fellow förra sommaren, ja hoppa kan han när han vill.


Love Linn, ps jag fick en ros idag. Gulligt va? ds.


Kommentarer
Postat av: Maja

Va du e hurtig! :)

2010-04-26 @ 22:30:17
URL: http://jagblirsnartvansinnig.blogg.se/
Postat av: Maja

Sv; Sumlan! <3

Ja allt känns himla bra just nu - vi har lite flyt och jag hoppas att det håller i sig till fredag!

När är din och Luckys nästa tävling?

2010-04-26 @ 23:17:48
URL: http://jagblirsnartvansinnig.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag skulle kunna ge dig er ros när som ! Du är så duktig och kämpar så hårt! Allt ditt kämpande kommer att ta dig till den absoluta toppen, och jag kommer stå bervid tprögd och säaga att jag känner dig !

2010-04-26 @ 23:22:10
URL: http://formone.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vilken fin blogg, Linn!!!



Säg till om du träffar någon som vill köpa en gammal träningssadel i läder. Köpte den av Alan Jack på Jägers för 1000 år sedan och använder den inte... Förresten är det Johan Belfrages dröm att få rida en riktig galoppör, kan du ordna det tror du?



Förresten, vi måste ses!



Kram/Lisa



2010-04-27 @ 21:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0