Blev flera tusen kr fattigare

Kan ju säga att skattepengarna kom till användning denna gången, eller ja finns alltid hål att stoppa pengar i. Denna gången gick en del av pengarna till att köpa nya flugtäcken till hästarna. Klickade hem var sitt Zebra flugtäcke ifrån Bucas med tillhörande huva. Enligt forskning ska flugorna ogilla zebramönster och hålla sig borta. Jag hoppas det stämmer då är pengarna väl spenderade. Tror icke-hästfolk kommer undra vad jag håller på med när jag klär ut mina hästar till zebror plus att jag kallar dem kameler. 
 
Tror de kommer bli snygga i vilket fall som helst! 
 
 
Tack för mig! 
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Så ur-fräcka! Men jag tror mina hästar hade sprungit och gömt sig om kompisarna haft sådana på sig...haha..

Svar: haha ja, tur mina har likadana ;)
Linn Skjetne

2013-06-14 @ 18:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0