Häst rullar på

Idag blev det ingen ridning för det regnade massor, hann med Lucky innan regnet igår men när jag red Fendi spöregnade det hela rundan. Inte kul... Så idag skippade jag motioneringen av pållarna. Imorgon jobbar jag 11-19 och jag kommer rida och mocka innan jobb sen tar mamma in hästarna på eftermiddagen. Superbt eller vad?!
 
Världens bästa mamma som fyller år idag också, stort grattis! Jag och Hans köpte en fin halsduk till henne som jag hoppas hon kommer använda flitigt i vinter.
 
På tisdag är det KG träning igen och Fendi och Hero ska träna. Lucky får vänta med hoppning nu, har semester ett tag. Skönt för honom! Skulle hoppat DM osv men han får vila från tävling nu ett tag framöver. Istället ska han ridas mycket i skogen, få massage och kiropraktik. Ska verkligen inte vara missnöjd med hans prestation detta året.
 
 
Fendi ska hoppa i Trolleholm i alla fall, 1m. Sen perstorp helgen efter 1m. Börjar lite lugnt igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0