Ny dag, nya utmaningar.

Har varit uppe sedan innan 7, duschat och nu lagar jag frukost. Blir två kokta ägg idag igen, kan säga att jag har lite svårt att komma på något gott till frukost. Hade suttit extra bra med en sats äggvåfflor! Men så blir det inte, inte idag.

Snart ska jag till stallet och släppa ut hästarna samt mocka, efter det blir det ett besök hos tandläkaren, hoppas allting går snabbt och smärtfritt. Kom på att jag inte kan ta någon bedövning för ska ju kunna köra bil sedan, vet inte riktigt hur bilkörande och bedövning går ihop så jag hoppar över det. Det är ju idag som jag ska köra till HBG med Lucky och kolla sadeln. Väldigt glad att Malin kommer hit och följer med mig så jag slipper köra själv. Behöver lite moraliskt stöd också!

Fendi får stå ute i hagen tillsammans med Amadeus idag när vi är iväg, jag hoppas han sköter sig så jag slipper skämmas. Har gått bra innan när vi tävlat, då har han stått ute med Phiis när vi varit borta.

Längtar till sommaren när jag ser den här bilden, ska bli så roligt att komma igång med alla utetävlingar!!


Nä nu ska jag promenera upp till stallet och ta ut hästarna samt mocka. Hejdå

Kommentarer
Postat av: Joahnna

Jag längtar också efter varmare tider! Då när våren kommer brukar allting kännas lättare! :)

2012-02-09 @ 08:08:10
Postat av: erika

snart snart snart vänder det Linn. När allt är sämst kan det bara bli bättre :D kram!

2012-02-09 @ 10:10:55
URL: http://www.majimka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0