Måndag, röd dag

Röd dag idag, men det är inget jag känt av, jag har jobbat, jobbat och jobbat. Det gick bra och det var ett nice väder hela dagen. Hade miljöträning med Fendi på gräsmattan, han fick gå över vattenmatta ett flertal ggr och titta på paraply. Paraplyet gjorde att Fendi tog sig en uppfriskande löptur bort till brevlådan och vände om när jag visslade på honom. Det där med paraply får vi helt enkelt träna mer på.

Imorgon blir det lite lugnare, skönt. Hoppas på fint väder så jag kan sola lite. Ska även boka tid för min första körlektion på körskolan, oj oj. Efter att alla bara tjatar om körkort hela tiden måste jag få tummen ur. Hade varit bra att få det under sommaren då jag har ett jobb i Eslöv som borde ta. Aja, går inte utan lappen.

Fendido




Nu ska jag duscha och sedan krypa ner i sängen och drömma om något fint. Imorgon ska jag få gymma igen så blir väl en dröm om det ;)

Tjarrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0