Torsdagen den 9 september 2010

Torsdag idag då som alla säkert redan vet. Hade tänkt rida på morgonen på Lucky men så ska jag träffa Kisse kl 2 istället för kl 5 så då fick pållarna komma ut en sväng i stället. Fendi behöver ju inte ha för mycket energi när jag ska rida haha. Ska rida Lucky efter, Phiis vilar eftersom att han varit grym i flera dagar nu, duktig kille. Ikväll ska jag köra ett benpass, känns som om det behövs. Är faktiskt inte speciellt drabbad av träningsvärk idag från gårdagens löprunda hem, även om jag trodde det.

Imorgon eller på lördag blir det till att baka en och en annan kaka, Ludwig fyller nämligen år idag så då ska vi fira med kaka i helgen haha.

Hoppas Fendi sköter sig lika bra idag som igår, om han gör det så kan vi nog snart rida ut. Wiiiie!

JAG VILL PADDLA IGEN, det var ju så roligt!!!


Love Linn

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Tack för dina snälla kommentarer! de värmer <3



Paddla kanot är superkul!! :)

2010-09-09 @ 13:43:28
URL: http://stallgrasma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0