Gym på g

Om en halvtimme eller ngt ska jag ner till gymmet och träna, det ska bli najs. Idag slipper jag träna ensam med. Wihio. Ska käka fisk idag, tredje gången på en vecka, är jag glad? Nej, fisk är onödigt haha.

Lasttränade Phiis imorse och han tar sig varje dag, så duktig han blivit. Står kvar och väntar och går in så fint, lilla bebishästen. Imorgon kommer hovslagaren och Phiis och Fellow ska få nya skor och snösulor. Skönt så slipper man vara orolig att de ska ramla när man är ute och rider. Olle kommer vid 1 så det är en ganska dum tid. Mitt på dagen liksom :b

Ikväll ska jag(även om jag är trött) titta på OS, det är vinter-OS vart fjärde år så det kan man väl ta att vara lite trött.

Får ju hoppas att träningen för Jögge inte blir inställd imorgon.

Love Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0