Tisdag

Nu har jag käkat en sen frukost och ska snart ut och mocka i stallet. Det regnar inte, ännu. Ska rida både Phiis & Lucky sedan gå med Fendi.

Igår var jag först i Klippan och fikade med Louise, vi jobbade på effektivt med det vi skulle och jag tog bussen hem vid halv 3. Städade lite här hemma sedan vid 8 cyklade jag ner till killarna och vi satt och snackade ett litet tag sedan tittade vi på en film. Catch me if you can, en ganska bra film faktiskt. Var 100% säker på att en tjej som spelade i filmen var med i The Notebook, men så fel jag hade. Fick i stället överlåta rättheten till Öyvind och be om förlåtelse haha. De som känner mig vet hur mycket jag HATAR att ha fel, menmen kan i alla fall ta åt mig det och be om ursäkt.

Blev halvsent igår och cyklade därifrån vid 12, hemma halv 1 sen somnade jag nästan direkt. Senare på morgonen vaknade jag av att kattskrället hoppat in genom fönstret, palla Puh?!

Ikväll blir det nog ett gympass, känns skönt. Träningsvärken har äntligen släppt efter fredagens träning.

Brorsan och jag är ju bara för snygga! RETARD!


Love Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0