Torsdag

Torsdag idag och jag kunde haft det lite bättre, vaknade med nackspärr, yeahj... Men va fan, kunde varit värre så ska genast sluta klaga.

Lite blåsigt ute idag, men fint väder, bara solen gör ju att man bli liiiite gladare på morgonen. Fick ett lite annorlunda uppvaknande idag, Nelson traskade fram till sängen och slickade mig i örat. Men mmmmm, vad mysigt, eller inte.

Tänkte fördriva tiden lite med en klassisk lista, yeahj. I alla fall fram till hoppningen börjar från GBG.
Haha gjorde precis en lista, men vad boooring den var så fick byta.

VEM

Vem är i rummet med dig?
Nelson pälson.
Vem fick du senaste sms av? Hans
Vem tänker du på nu? Hans pga smset
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma
Vems hus var du senast i? Vårat eget
Vem önskar du var med dig nu? KrökMalin eller Hansieboy
Vem är din favoritsläkting? Favoritsläkting? Vilken fråga, slänger ur mig, Farfar!

VAR


Var är din mobiltelefon?
Brevid datorn, här.
Var handlar du mest? Hemköp eftersom att det är närmast.
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Köpte den i Ullared, träningströja delux.
Var åkte du senast bil? Från veterinärstationen i klippan och hem med Nelson. 

VAD


Vad åt du senast? Müsli + yoghurt.
Vad drack du senast? Citruste.
Vad är det för färg på dina byxor? Svarta.
Vad är den närmaste saken som är blå? En tändsticksask.
Vad har du på fötterna? Mina varma tofflor jag fick av Hans i julklapp samt strumpor under.
Vad är din favorit färg? Grönt eller gammeldagsrosa.
Vilken film såg du senast? Såg halva "Little New York". Kass
Vad hör du just nu? Keri Hilson, MTV.

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng?
Ja.
Hånglat på en bio? Tror faktiskt inte det eller ja, jag vet inte.
Hånglat i skogen? Säkert.
Tyckt att din kusin är het? Nej.
Sovit naken? Ja.
Kört över hastighetengränsen? Nej, är fegast i bilen haha.
Målat om ditt rum? Nej.
Dansat framför en spegel? Ja.
Fått hicka? Ja.
Dumpat någon? Ja.
Stulit pengar från en kompis? Nej?
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Har säkert hänt.
Varit i slagsmål? Nej, ingen vill slåss med en "lill-arnold". ^^
Smugit ur ditt hus? Tror inte det.
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Har väl hänt alla, så ja.
Hånglat med en främling? Ja.
Varit kär? Ja, är det. :)
Gjort något du ångrar? Ja, men sånt gör man inte om i alla fall.

Avslutar med en bildbomb

Maria dödar mig om hon ser denna bilden haha.






Pappsen och jag på julafton


Molly som vi ska passa åt mormor nu en månad framöver.


Fendidooo


Vad ska det bli av dig?


Charmtroll!


Någon som undrade var Fellow är, han är hemma hos sin ägare.






Hejdå


Kommentarer
Postat av: Ida

Fina bilder! Hur är det med Phis?

2011-02-24 @ 12:42:15
Postat av: Malin

Lördag bejb. På lördag. ;)

2011-02-24 @ 17:45:40
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0