Hööks, Ikea och Jysk

Idag var jag och mamma en tur i hbg. Skulle lämna tillbaka ett set skydd som hon köpt åt laggy som han skulle ha i hagen. Jag ogillade dem eftersom att de såg så obekväma ut så vi bytade dem till ett par andra som var mycket bättre. Samt 200kr billigare, gott! Gick in på Skopunkten och köpte mig två par vårskor så jag slipper svettas i mina timberland kängor mer. Nu ska det i och för sig bli kallt igen men när det blir vår någon gång så har jag två att välja mellan. För ovanlighetens skull köpte jag inte sneakers. Score!

Vidare till Ikea och Jysk för att leta en ny säng. Var helt inställd på att ha en 140cm säng på Ikea, men slutade med att jag ska köpa en 120cm på Jysk. Får antagligen komma hem hit på måndag och pappa kan köra :)

Kom nästan precis hem så har bara hunnit käka lite pannkakor och gosat med Nelson.

Förresten vilka fina kommentarer ni lämnat, gör mig happy. Kul att Fendi-videon uppskattades också. Ska försöka lägga in en video från en skutt på honom också så håll utkik.

Haha skön bild från nyår, vilken härlig hundnos mitt i vägen!


Hemresedax hos farfar


Vig som ett kylskåp ;) naaat skorna som för övrigt är asheta! Såklart syrrans!


Slutligen vill jag bara gratulera min underbara syster som fyller 29år idag!!! I love u for evvahhh!


Hejs svejs


Kommentarer
Postat av: Malin2

Gaaaah sluta vara så sjukt snygg människa :O

vaddå sneakers is the thing ;)

2011-02-16 @ 21:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0