Bilder då.

Haha nu har jag roat och oroat mig lite över gamla bilder.

Fendi såg verkligen ut som en åring här, men han har ändå alltid haft det lilla extra. Det ser man på bilden under denna.


Söting! Bilderna är från 2009 eller 2008, osäker.


Jag och Molly, dagen efter studentbalen tror jag.


Japp så stor är Phiis...


Lägger mest upp denna bilden för att den är så äckligt ful. Jag ser ju långt ifrån välmående ut. Ganska pinsamt faktiskt... Ser mer eller mindre ut som ett psykfall. Detta är förra julen, kommer jag ens i den klänningen nu? Eh tror inte det. Ska för skojs skull ta en bild nu i veckan och jämföra. Det där ser i alla fall inte friskt ut...


Love Linn

Kommentarer
Postat av: mumm

2010-11-24 @ 12:37:57
Postat av: mumm

Fotot på dig och Molly är jättefint!!!!

2010-11-24 @ 12:39:13
Postat av: Malin

Åh vad söta ni är :)

2010-11-24 @ 13:26:04
Postat av: My Behm

Hej! 7kt bra blogg må jag säga! hittade en bild på google när du hoppar 115, undrar om jag kan låna den till min blogg bara för att visa hör högt 115 är! Jag skriver i sånna fall naturligtvis att det är du på bilden! :)

2010-11-24 @ 18:47:55
URL: http://mybehm.weebly.com
Postat av: Karin

Jag tycker du är bra söt på bilderna, men jag kan nog ändå hålla med om att du ser ut att må bra mycket bättre på de bilderna man ser från idag. Du är ju supersnygg kvinna :D

2010-11-24 @ 21:04:36
URL: http://karinnilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0