Trött på min kropp

Jag är trött på min kropp just nu, den pallar inte trycket. Jag vill göra mycket men den orkar inte riktigt. Förra veckans dåliga matvanor har satt sina spår och jag måste verkligen skärpa mig. På torsdag åker jag bort över helgen och det ska bli skönt att få ett break från vardagen och förhoppningvis hinner kroppen återhämta sig lite. Det kommer bli ett par trevliga dagar. På torsdag sover jag i Uppsala hos Petter och jag får träffa Mathilda över en middag, precis vad jag behöver, lite bästistid. På fredag flyger jag vidare till min andra bästis Malin. Får träffa mina tre favoriter under samma period, hur härligt är inte det? Kommer såklart sakna Fendi men han är i bästa händer, Kristina tar hand om honom.

Jobbade imorse och nu sitter jag på föreläsning, inte bästa fokus hehe. Blir en snabbis hem och äta lunch sedan vidare till Fendi och en tur ut i naturen. Sedan snabbt hem för ombyte innan det är jobb 5 timmar igen. Kommer vara trött ikväll, igen. Stackars Petter som får bo med mig. Måste vara det tråkigaste sällskapet.

Såhär glada var vi efter första klassen i lördags
Ännu gladare efter andra klassen!
Fendi hatar applåder. Snurrar ett varv efter varje.
Ser faran komma haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0