Tävling imorgon!

Imorgon är det äntligen dags för tävling igen! Tyvärr har min uppladdning inte varit som den brukar. Har varken tvättat Fendi eller putsat mina saker pga andra aktiviteter hela dagen, men startar efter lunch imorgon så kommer hinna med allt i innan ändå. Rent och snyggt ska allt vara på tävling!

Fendi var en riktig räserräka idag efter hans vila igår. Skulle inte ridit så länge men red något extra varv på ängen för att lugna honom. Hann nästan till jobbet, blev fem min sen men det gjorde tydligen inget. De var bara tacksamma över att jag kunde komma in och hjälpa till. Blir extrajobb på måndag med, utöver linas matkasse.

Imorgon kommer Petter hem. Förhoppningvis hinner han till sista klassen imorgon.

Idag hämtade jag och Kristina mat till våra hästar. Nu är hösilagelagret påfyllt för många månader framöver.

Kristinas vrålåk som rymde många balar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0