Tävling i Laholm

Åh vad duktig Fendi var igår (och jag med lite haha). Väldigt nöjd med Fendis tapperhet och krigarmetalitet men jag red för en gångs skull ganska bra. Gjorde ett märkbart misstag i andra klassen och det kostade oss ett nedslag. Kom alldeles för fort in i kombinationen i omhoppningen, skulle bara gjort en halvhalt och rätat upp mig men det gjorde jag inte så han hann inte upp med sina ben. Helt och hållet mitt fel. Trots detta nedslag kom vi tre i andra klassen då det var många rivningar och endast två dubbelnollor. Var tre sekunder snabbare än 1an och det kanske var en bevis på att det gick lite väl fort. Aja, lite ringrostig är man allt. Första klassen var bättre där var vi felfria och blev tvåa! 
 
Nedan ser ni båda rundorna. 
 
 
Lite trötta var vi allt i andra klassen men vi kämpade på. Nästa tävling blir 1-2/10. 110/120/115 tror jag det var. Det var grymt kul att vara tillbaka på banan och vi vann två säckar potatis haha. Ena säcken fick Sofia som tack för att hon hejade på oss hela dagen. 
 
Bilder får ni senare. Kan inte bjuda på allt på en gång!
 

Kommentarer
Postat av: mumm

Toppendag! Så fint väder och Fendi en riktig stjärna.
2 kg potatis är bättre än en korvtermos eller hur?

Kram ser fram emot nästa tävling alltid lika kul att vara med.

2016-09-12 @ 07:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0