Strålande och regnigt

Idag har vädret varit strålande i Halmstad! Men tyvärr började det regna när jag red uppe på travbanan men det gjorde inte så mycket för vi sken som solar både jag och Fendi! Kusken som sköter om banan tränade en travhäst under tiden vi red men det hindrade inte Fendi från att vara superfin. Igår red jag första passet sedan min minisemester i Uppsala och det var lite stelt och överladdat. Idag var han "som vanligt" igen, mjuk och lugn men fortfarande pigg. Stretchade både innan och efter. 

Idag blev det bestämt! Tävling på lördag i munka Ljungby 😃 😃 förstår ni att det var över ett år sedan vi tävlade senast? Ska bli otroligt roligt!!! 

Glada och flummiga i Uppsala 



Kommentarer
Postat av: mumm

Glada och lyckliga!

2016-05-04 @ 07:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0