Vaccination

Som planerat åkte jag och Fendi till slöinge för att vaccinera. Det var ingaproblem alls. Passade på att väga honom därmed för att se om han ökat i vikt sedan sist. Till min förvåning så hade han inte alls gått upp något och det tycker jag år konstigt eftersom han inte är knotig längre över korset. Jag är medveten om att han behöver gå upp massor fortfarande men trodde i alla fall att han gått upp 10kg. Ska ta en bild imorgon och lägga upp en annan bild när han var som smalast så ska ni få se vad jag menar.

Imorgon blir det en liten promenad bara. Jag tror att två dagar lugnt gör honom gott. Själv ska jag passa på att städa lägenhet imorgon, som just nu ser ut som en svinstia.

Godnatt på er!

Fendi i havet nedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0