Lördag och helg!

Äntligen var det helg igen och för en gångs skull är Petter hemma och ledig samtidigt. Därför har jag planerat en utflykt till oss i eftermiddag men det är överraskning så jag kan inte skriva exakt här vad vi ska göra. 

Igår efter jobbet red jag Fendi på banan, han var riktigt bra, riktigt bra! Han briljerar varje dag numera. Låt oss hålla god form framöver så vi kan förverkliga vår falsterbodröm. Imorgon åker vi till styringe och hoppar igen. Kanske att Mathilda följer med. Hade varit roligt med lite sällskap och något som kunde filma lite. 

Senare på kvällen igår mötte vi upp Nanna och Johan på Odd balls där vi drack lite öl och spelade biljard. Hur trevligt som helst att hitta på något. I vanlig ordning gick jag och Nanna hem innan 01 men Petter stannade ute med Johan. Jag har ingen aning när Petter kom hem igen för jag sov som en stock. 

Strax ska jag åka till stallet och rida ut en tur. Sedan hem och städa lite och ta en powernap innan vi styr bilen mot äventyr! 

Johan och Petter. Ett kärleksfullt kompispar 😂😘



Kommentarer
Postat av: Sanna

Härligt när de går så bra - jag håller tummarna för era Falsterboplaner! :)

Svar: Tack snälla!
Linn Skjetne

2016-07-16 @ 11:25:17
URL: http://www.sannajohansson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0