Utnyttjade fendis aptit

Åh Gud vad jag var trött efter dagens jobb. Åt hämtmat vid Nissan med en klasskompis sedan somnade jag 20min innan jag for till stallet. Jag har haft huvudvärk halva dagen idag men med en kort powernap kändes det bättre. Orkade dock inte rida. Därför gick jag och Fendi en promenad till närmsta gräsplätt och betade där. Idag fick kärleken gå genom hans mage, gäller att vara strategisk. Men han fick annan kärlek också, borsta och masserade honom väl innan vi fick ut. Även fast vi inte red var jag i stallet 2 timmar. Det känns ibland omöjligt att vara effektiv eftersom det är så mysigt där. För han är ju där, min Fendi ❤️

Idag ska jag till Gunilla en sväng och sedan inom mamma och pappa på väg hem. Äta tårta i efterhand är planen 😉 inte träffat mamma och pappa på evigheter (känns det som) så det ska bli väldigt härligt att träffa dem!

Bjuder på lite gamla bilder på Fellow när han bodde hos mig!


Kommentarer
Postat av: mumm

Du ser stor ut på Fellow, vilken skillnad mot Fendi.

2016-08-29 @ 07:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0