Dubbelpass och ingen Fendi

Idag har jag jobbat över 12h på jobbet. Körde först brevbäring från 07:00-15:45 sen körde jag Linas matkasse från 16:15-20:00. Det var längesedan jag körde matkassar nu och det var lite roligt att "vara tillbaka". Att köra en stor bil är kul och själva jobbet är simpelt. Till hösten blir körning av matkassar varje måndag. Ett skapligt extraknäck som ger lite kosing i slutändan.

Eftersom jag jobbade som jag gjorde idag kunde jag inte åka till Fendi. Mathilda var en stjärna och tog hand om honom åt mig. Väldigt tacksam och i gengäld bjuder jag henne på en lunchlåda! Imorgon ska jag mysa flera timmar i stallet ❤️ rida en skön tur och inte stressa. Ingen reklam imorgon heller. Hoppas på en härlig dag.

Nu är jag helt slut, ska ta en snabb dusch sedan sova gott och länge. Godnatt!

Cajsa och jag åt varsin glass som belöning idag. Man känner sig rätt liten i dessa bilar.

Kommentarer
Postat av: mumm

Knappt du räcker upp till ratten!

Kram Mummi

2016-08-01 @ 21:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0