Åh underbara Petter och Madrid!

Nu är jag lite vemodigt på väg hem igen efter ett par härliga dagar hos Petter i Madrid. Vi har ätit ute mycket, myst, shoppat, fikat och promenerat. Till skillnad från förra Madrid-vistelsen kände jag mig inte redo att åka hem. Ett par dagar till där hade inte skadat. Med tårarna i ögonen vinkade vi av varandra på flygplatsen och jag for hem tidigare idag. Nu har jag väl en timme kvar på tåget innan jag är hemma i Halmstad igen. 

Det som drar mest hemåt är min älskade Fendi som ändå verkar ha haft det bra trots sin uttråkning. Imorgon ska vi skritta ut en sväng och stimulera hans hjärna. 

Här kommer lite bilder

God efterrätt från igår


Min Middagsdejt ❤️


Lika glad och söt som alltid. 

Trötta efter shopping. Linnea, Nanna och Petter


Pinglor! 

Innan middag


Härliga drinkar i cocktailbaren

Svårt att se men en gammal opera med fyra våningar. Olika restauranger och barer 


Entrén till operan 

Cocktailbaren


God ceasarsallad till lunch 

Såklart flög mitt hjärta mig säkert ner till Madrid. 


Hej svejs! 

Kommentarer
Postat av: mumm

Vill också åka till Madrid!!!
Ser ut som du haft en toppen tur.

2015-10-01 @ 07:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0