Igångsättnjng

Jag fortsätter min igångsättning av Fendi. Två dagar har vi nu skrittat uppsuttet och "jobbat" hela tiden. Att en häst kan bli så tacksam för att enbart ställa sig åt båda hållen samt gå i form. Jag skulle tro att han är aningen desperat och blir bara glad över vilket jobb som helst. Han känns i alla fall mycket fin, mjuk och pigg. Nästa torsdag kommer Katja tillbaka igen. Kom igen då Fendi, nu ser vi till att bli friska!! 

Vad har hänt annars? I mycket egentligen. Jag har varit i skolan i vanlig ordning. Hängt i stallet. Igår var jag och kollade på en lägenhet som vi hoppas att vi får. I så fall kommer vi få nästan dubbelt så stort. Håll tummarna! 😉

Idag ska jag åka till bibblan och plugga sen blir det stallet i eftermiddag. Ikväll blir det bara lugnt och skönt. Jag ska till Gunilla och rida imorgon bitti. Sedan blir det ett par timmar hos mamma och pappa. 

Min goda macka från igår! Dags att göra en ny till frukost nu. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0