Trevligt

Igår körde jag och Mathilda till Gunilla och jag red Emmis och Hailey igen. Både två var otroligt laddade och lite bus blev det. Båda två är välkomna till Halmstad när som! 

Fendi hoppade lite igår och han kändes väldigt fin! Idag blev det vila med kärlek och massage. En mysig kväll i stallet med min prins. Imorgon ska vi försöka rida ut, själva eller helst med någon annan. På söndag är det tävling igen, denna gång Perstorp, 115/120. Jag hoppas på samma goda form så kanske vi kan samla någon poäng till Falsterbo i 120klassen. 

Alltså denna kille! Jag dör nästan vad fin han är ❤️



Kommentarer
Postat av: mumm

En häst med allt, snygg och söt , snabb och duktig och med temprament. One of kind! Men jag tänker hur han var som 3-åring!! Men värd att vänta på, du har gjort ett kanonjobb!

Kram Mummi

2015-03-06 @ 07:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0