Mys

Jag skriver två tentor nästa vecka så Fendi jag fått en lugn vecka som jag tror har gjort honom gott. Ridit ut två dagar, gått promenad, fått massage, trimmat en dag i ridhuset och idag longerades han. Jag började skolan 10 och passade på att åka dit tidigt. Slutade skolan vid 1530 och då hade jag inget kul att göra när jag kom hem. Slängde mig i sängen och slappade och testade på ett normalt fredagsliv. Försökte slappna av och njuta av att inte behöva göra något(förutom att plugga) men det gick inte. Jag började sakna Petter och Fendi. Eftersom Petter jobbar fanns det bara Fendi som kunde dämpa min tristess och ensamhet. Jag cykla till stallet och fick en kvart supermys med en ovanligt kelig häst. 

Ja, vem är så lycklig lottad som jag sin kan ha två pojkvänner? 

Den ena skickar fina blommor 

Och den andra ställer alltid upp när det behövs(det gör pojkvän nr 1 också iofs)

Från imorse 


Åååh att mötas av denna fina kille ❤️ klart värt 7km enkel cykelväg 

"Haru mat?"


"Tydligen inte... Får äta på jackan istället"

Och slutligen mysa 





Blev uppdaterad om att Fendi solade i hagen idag haha! Valle ser måttligt road ut. 

Godnatt! 


Kommentarer
Postat av: mumm

Många fina bilder!

kram

2015-03-14 @ 08:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0