Examen

Tyvärr är det inte jag som ska ta examen denna gång heller. Det är nämligen Petter som avslutar 2,5år med pilotstudier och imorgon ska det firas hela dagen. Åker till stallet tidigt och sätter Valle i skritten och fixar allt til Fendi och pussar på honom innan jag kör mot Ljungbyhed. Cermonin börjar vid 14 men jag ska förska vara där vid 12. Middagen drar igång vid 18 tror jag och Petters föräldrar, morföräldrar, syster och hennes pojkvän kommer vid 13 tiden. Jag har känt mig lite krasslig idag och är lite rädd för att jag håller på att bli sjuk. Jag ska förska ta det lugnt idag och lägga mig tidigt och förhoppningsvis vakna pigg och alert imorgon. Fendi kommer få en longering med graman idag bara så han får jobba lite. Imorgon vilar han.
 
Hoppningen i tisdags gick väldigt bra, han känns otroligt fin och uppmärksam och längtan efter årets första tävling är stor. Tyvärr är det en hel månad kvar... 
 
Min fina trogna Fendi. 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas ni får en fantastisk dag vännen, hade gärna festat och firat ordentligt med er <3 :) GRATTIS PETTEEERRR, bra jobbat!!

2015-01-23 @ 10:06:03
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com
Postat av: Gunilla

Hälsa och gratta från oss!

2015-01-24 @ 08:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0