Vilken lycklig dag

Åh vilken lättnad, jag klarade kemitentan! Trodde faktiskt inte att jag skulle klara den men med en marginal på 11,5 poäng över G måste jag vara mer än nöjd. Så otroligt skönt att kunna bocka av tenta ett för kemikursen. Hoppas att tenta två inom samma ämne går bra. Nu inväntar jag bara resultatet för sista miljötentan. Vi blev godkända på projektet så sätter jag ett g på tentan är två kurser avklarade på högskolan i Halmstad. Håller tummarna! 

Imorgon kommer hovis och skor fendi. Då blir det lite hoppning någon dag innan veckan är slut. Har flyttat fram datumet för vår första tävling till den 15/2 i Falkenberg. Blir 120/120 och förhoppningsvis blir det en lyckad tävling. Mathilda agerar hästskötare! Fredagen efter blir det Åstorp 110/120 och med mamma som hästskötare.

Ska blir så kul att komma igång igen!! 

Lite fina bilder som tagits senaste tiden 





ABBA-looken




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0