Vilken duktig häst Fendi är!

Fendi var så otroligt duktig och tapper idag! Tyvärr kunde vi inte vara felfria i någon av klasserna men det berodde endast pga mig, sorgligt nog. Ridningen fungerande inte alls och jag kan inte komma ihåg när jag red såhär dåligt senast. Speciellt i första klassen. I andra klassen var vi ganska bra tillsammans men fendi överglänste mig. Kan endast klaga lite på bromsen idag men det går inte att släta över mina egna misstag. 

Slutade med 0+4fel i 120cm och 4fel(A:0) i 125cm.  

Aja det är ändå skönt att kunna säga att Fendi gjorde ett strålande jobb! Han trivs i trolleholm så dit ska vi fler gånger! 

Just det, var riktigt nära att fendi blev sparkad på framhopp idag. Tur att han är snabb i sig själv och skyggade undan. Ibland han man tur! 

Petter har det ganska gött! 


Nu blir det chill framför tvn. Imorgon väntar tandläkaren... 😩




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0