Häst i hagen

Hör och häpna, igår kväll kommer Abdullah och ber mig ta ut Tilli(!!!) i hagen. Jag höll på att tappa hakan, ska vi verkligen göra det frågar jag honom men han är säker och jag sätter på boots på alla fyra och skydd fram och bak. Väl ute var hon ganska lugn och busade inte så mycket som jag trodde. Exemplarisk hagvisit med tanke på att hon inte sprungit lös sedan hon stod på andra klubben och det var nästan 5månader sedan. Skönt för henne i alla fall och nu vet jag att det går. 

Chef och häst

Tilli är väldigt fin kroppen nu, känns både synd och bra att hon är pensionerad. 

Idag är vi lediga och ska bara sola och bada på förmiddagen. Vi har nämligen fått vatten i vår pool nu! Tog bara 4månader att fixa. Ikväll ska vi försöka hitta till marknaden i Kuwait city. 

Abdullah åker till Tyskland på torsdag och Shaker har redan åkt iväg till Schweiz så vi kommer inte se våra chefer så mycket denna veckan som kommer. Håll tummarna för att Abdullah köper sig en ny häst! 

Kommer hem till dig snart Fendi ❤️



Kommentarer
Postat av: Gunilla

:) :)

2014-05-26 @ 19:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0