Tilli en stjärna

Jag är i chock, kunde klippa hela Tilli själv!! Klippte nästan hela huvudet med stora maskinen också, otroooligt. Jag och Abdullah var minst sagt chockade. Alla hästar är numera bättre än Robin att klippa. Inte nu till helgen men nästa så är det internationell tävling och då måste alla vara snygga så de ska klippas igen. Amuesant och Velkana är inga problem men Robin fick vi bråka lite med sist. 

Jaha, vad gör jag uppe? Jo efter att jag klippt Tilli, sisådär kl 22 frågade Abdullah om jag var trött eller om jag ville gå på bio med honom och Shaker. Ja men självklart, helt hårig och svettig som man var haha. Shaker ångrade sig så det var jag, Abdullah och Ahmed istället. Såg en ganska dålig actionrulle som jag tyckte var förutsägbar. Vi kom ungefär 10min sent eftersom bion började halv 11 och vi hade ca 20min på oss från stallet och Abdullah skulle byta om innan. Jag körde min egen bil denna gången och såklart körde jag fel. Eller nä, jag körde en snabbare väg men Abdullah förklarade dåligt eller förstod inte var jag var så det sinkade oss lite. Klämde i mig en hel popcorn och en pepsi också. 

Dags att sova nu, alldeles för sent för en gammal tant som mig. 

Måste bara säga att Dior var så fantastiskt fin idag!!!!! Och att Brazils ägare vill att jag rider honom varje morgon om jag hinner. Det gör jag inte men ibland så. 

Fräknefia




Kommentarer
Postat av: Gunilla

Busy woman :) Kul att läsa uppdateringar :)

2014-03-11 @ 06:22:38
Postat av: mumm

Fin färg , du ser verkligen pigg och fräsch ut!
Kram

2014-03-11 @ 06:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0