Egen sadel

Här om dagen kom Evelina tillbaka och hon hade varit så snäll och kört till Helsingborg och hämtat upp min sadel när hon var hemma. Tyvärr blev sadeln borttappad, antagligen i Istanbul och idag åkte vi till Kuwait AirPort för att hämta det borttappade bagaget. Vi hade fått ett sms på natten om att man skulle svara "ja" om man ville ha bagaget hemskickat. Vi svarade inte alls och förväntade oss att se bagaget där. Såklart var lådan inte där men den skulle levereras hem till oss mellan 15-16. 16:28 ringer jag chauffören och frågar var han är och då står han utanför och påstår att han inte kunde ringa på evelinas svenska nummer. Aja efter mycket om och men och flängande fram och tillbaka är sadeln äntligen hos mig. Jag oljade in sadel två gånger innan jag provade den på en något stirrig Velkana. Sadeln är oförskämt skön för att vara ny,, värd varenda liten krona. 




Tackar Shaker för stigbyglarna! Imorgon ska Abdullah prova att hoppa i min sadel på Tilli. Det ser jag fram emot. Godnatt! 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Den är såå snygg!!

2014-03-16 @ 14:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0