Hon åker

Jaha sitter och tittar på när Evelina packar sina saker, om mindre än en timme kör jag henne till flygplatsen. Känslan i magen är konstig, inte över att Evelina ska lämna mig, för vi ses om två dagar, men över att denna säsongen strax är över och det är dags för mig att lämna Kuwait för denna gången. Efter min tid i Göteborg kommer det dröja 3, kanske 4månader, innan jag får se eve igen. Märkligt eftersom vi setts varje dag nu de senaste månaderna. 

Imorgon och på torsdag ska jag jobba som vanligt och på fredag åker jag hem. Fortfarande oklart om jag har en biljett hem men det får min chef bara fixa, faktiskt inte mitt problem. Jag har en konsert att gå på!! Nu ska jag duscha så jag kan sova direkt när jag kommer hem, Evelina flyger 02:20. 

Seeee you 



Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh kommer du hem igen? Eller det är bara över sommaren? Du ser ut att ha haft det så himla grymt där borta!

Svar: Jag kommer bara hem över sommaren! 😘
Linn Skjetne

2014-06-04 @ 09:12:28
URL: http://jkristenssonusa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0