Info

Hej bloggen! Kom på att jag lämnat min Gpa kavaj i Kuwait och kommer inte åt den förän senare. Den är i alla fall storlek 36. Pris 1000kr. Manfredi kavajen finns tillgänglig och är stl 36L och kostar 2200kr. 

Har varit i stallet nu på kvällen och trimmat ett fint pass på Emmis. Möbler bommar och ett litet hinder. Väldigt duktig var han! Om två veckor laddar vi för pay and jump! Fendi fick vila efter två felfria rundor i 120 på pay and jump igår. En stor eloge till min tappra häst som fick stå ut med en mindre bra ryttare. 

Nu är jag på väg tillbaka till Malmö och ska nog handla med någon mat på väg hem. Superhungrig och lite grinig känner jag mig. Imorgon får fendi och Hero jobbas över bommar och Hailey ska också ridas. 




Bäst häst som får mig lycklig 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0