Bra utdelning

Oj vilken lyckad tävlingsdag det varit idag! Åkte till Hästhagen vid nio imorse och red första klassen vid 11. Hoppade först en 110cm och fendi vad helt med på allt och hoppade en väldigt snabb och felfri runda. Inte en chans att jag hade kunnat rida snabbare. Riktigt duktig Fendi! Höll helt till en seger! Gud så roligt, vår första seger till och med. 

Hann bara ge fendi lite betforvatten och svalka honom med en blöt handduk innan det var dags för 120cm. Hade bestämt mig sedan innan att jag inte skulle satsa fullt, inga långa vägar men heller inga idiotsvängar och ett hyfsat  bra grundtempo. Bästa fendi var felfri igen och blev 3.a!! 

Han är bara för underbar!!







Trött häst som kämpade riktigt bra denna varma sommarda'(rimmar till och med).



Kommentarer
Postat av: Gunilla

Ni är super-duktiga! Stort grattis!

2014-07-27 @ 18:32:19
Postat av: Malin

Så jävla bra! Ni två alltså, är ju det jag säger, ni kommer gå långt! ;) <3

2014-07-27 @ 21:31:41
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com
Postat av: erika

Så himla roligt, stort grattis till er två!! :D

2014-07-28 @ 06:54:52
URL: http://hejaerika.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0