Tävlingsdags

Idag är det dags för tävling, Kuwaits riding center. Abdullah, Shaker och Ahmed ska tävla. Hoppas att de små kräken till hästar sköter sig nu när Tilli inte är med och vinner. 

Så vad gjordes igår? Jo vi kom till stallet som vanligt och jag red Tilli, Amuseant och Robin. Blev instruerad av Christian(41 år från Halmstad, jobbat med syriska landslaget och andra länder i 17år, det enda jag vet till dig som undrade vem han är) på Robin och han släppte fint i högersidan till slut. Vi fick besked om att skynda oss så kunde Abdullah ta med oss till hans farm 20min bort. Sagt och gjort. Jag, Evelina, Christian och Abdullah skämtade och hade oss på vår lilla roadtrip.

Väl framme fick vi se ett fantastiskt ställe, egen strand med en egen fotbollsplan, pool och andra lyxigheter. Abdullah ville visa oss vägen för att vi ska kunna åka dit precis när vi vill. Det bor ingen där nämligen. Jag har aldrig sett en sån utsikt, helt fantastiskt var det. På söndag när vi är lediga åker vi dit och solar och badar. 

På eftermiddagen putsade jag det mesta, åt BKs med Evelina och Christian sen red jag Velkana innan vi for hem. En av de bästa dagarna på länge! Och inte nog med det så vann vi vårt vad med Abdullah och Shaker så de ska laga middag till oss utan kockhjälp. Kommer bli sjukt äckligt men hur svårt kan de vara att steka ägg?! Haha ja, det är de matkunskaperna de har. 

Här är 1/5 av hur stort huset är. Ska fota mer på söndag. Havet i bakgrunden 




Kommentarer
Postat av: Malin

Wow, ser supernice ut! :D Åååh vill komma o hälsa på dej juuu, saknar däääj! Men sjukt glad över att du kommit till ett bra ställe, verkar iaf vara det :D hörs i helgen, PUSS <3

2014-02-27 @ 10:07:32
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0