Orkar inte

Jag orkar inte mig och Evelina, vi är sämst på att komma ifrån stallet tidigt. Vi åkte till stallet efter lunchen vid 16 och åkte därifrån kl 22. Då hör det till att jag red inte någon häst alls, gjorde i ordning en häst åt en annan och hade hästarna i skritten. Abdullah skulle rida Robin men när han kom kl 20 åkte vi iväg och shoppade istället. 1000tals nya tillskott till djuren. Det är alltid kul att åka iväg på "äventyr" utanför stallvärlden. 

Vi stannar alltid kvar för länge för att alla är så trevliga. Bra det i alla fall!

Imorgon får jag äntligen rida Dior igen, han har varit halt sedan förra tävlingen. Christian ska rida Velkana samtidigt så jag kan kanske få lite hjälp med Diors stela högersida. 

Hästarna ska vila torsdag-lördag = många timmar för sol och bad! Älskar det! Nu ska min vita kropp bli ett minne blott. 

Tilli har alltid magnetbandage efter ridning. 

Hej svejs 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0