Lunchar

Precis käkat lunch med Evelina, vi lagade köttfärssås med pasta och sallad. Sjukt smarrigt! Vi är några mästerkockar som lagar mat en gång om dagen, när vi äter så äter vi ordentligt. 

Varit i stallet från 8-12.30 och ridit fyra hästar. Amusant var först stel och sen blev han en dröm. Robin var jobbig idag. Dior är så sjukt svårt att ställa till höger så jag bad hans groom att kolla med en veterinär. Japp ni läste rätt, jag som groom har också en groom haha. Så ovant att bara be honom göra i ordning Dior åt mig, bara lämnar honom när jag är klar. Jag och Evelina kallar groomen Lars för vi kommer inte ihåg hans namn. Lars är den bästa groomen till skillnad från de som vi har i vårt stall. Våra kan inget om hästar och är allmänt efterblivna. Tråkigt men sant. 

Dags att vila sig en stund innan Abdullah och Shaker ska rida ikväll. Tror det blir hoppning med Amusant och kanske Robin. 

Hej svejs 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0