Ledig dag

Igår har jag varit en vecka här, känns märkligt att det gått så fort. Jag och Evelina är i alla fall lediga och ska köra till avenyn och handla skor till henne och göra en besök på Ikea. Vi har sovmorgon till 10 men nu halv 9 vaknade jag och har svårt att somna om, även om jag är trött. 

Efter mycket tjat ifrån Shaker ska vi ikväll bjuda honom och Abdullah på mat, svensk mat. Kommit in flera trevliga tips på Facebook men vi behöver fler. Just nu leder köttbullar och  flygande Jakob. Helst hade vi velat bjuda på sill och nubbe men sillen får vi inte tag i och nubben är inte tillåten. 

See ya all! 

Robin igår morse, hästen som får synas mest här. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0