Julafton är över

Hade en väldigt trevlig julafton med mamma och mormor. Tyvärr saknade vi alla våra respektive. Morfar som inte längre finns med oss, pappa som är hos  farfar och min Petter. Självklart hade vi velat ha min bror här också. Vi får väl se hur julen blir nästa år. 

Har sovit på soffan inatt och fått ont i nacken och känner mig inte speciellt utvilad. Fast det gör inget, jag har fått vara hos mamma, ätit underbart god mat och fått alldeles för fina julklappar. 

Ska snart köra hem till Halmstad och ta hand om hästarna innan jag åker hem och packar inför Lule. Blir en hektisk dag imorgon, ska åka till stallet tidigt och fixa allt, packa ut allt i bilen, köra till Malmö och lämna katten hos brorsan och åka till flygplatsen. Någonstans där emellan ska jag äta också. 




Hej svejs 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0