Helt otrolig

Fendi är otroligt fin att rida, ännu ett grymt bra pass i ridhuset. Imorgon blir det en utetur ihop med Cornelia och Emelie. Trevlig med en tur på julaftonmorgon. 

Annars idag var mamma och mormor på besök och vi åt pizza till lunch. Förutom när jag var i stallet har jag känt mig lite krasslig hela dagen idag. Vet inte vad som händer? Blev matförgiftad för två dagar sedan och kaskadspydde 6ggr på raken efter en dusch. Tror nog att detta plus en utmattad kropp har gjort mig hängig. Blir skönt med "semester" i Lule. Det blir alltid lite semester när man kommer bort från vardagen. 

Kommer självklart sakna fendi men har Mathilda som tar hand om honom och jag vet att hon tar hand om precis om han vore hennes egen. 

Svettiga och snoriga efter ridturen idag. Bästa Fendi!! 

Dags att se klart en film och sedan sova. Ska upp ganska tidigt imorgon. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0