Fin eftermiddag

Haft en bra dag i Malmö, på eftermiddagen runt 15tiden tog jag tåg och buss ut till min älskade Fendi. Idag var han inte svullen i sina ganascher och ridningen gick utmärkt. Han gillar att gå på fältet min pojke. 

Även Emmis gjorde ett bra pass, tränade kombination en gång till inför helgens 1m klass. Mycket tempoväxlingar gjorde vi också eftersom han lätt blir upprörd om jag tar tag i honom lite för mycket. 

Visst är vi söta? Tycker vi har lite äktenskapstycke faktiskt haha. En glad fendi gör mig glad. 

Massor med yta att rida på. 


Också Emmis från idag ❤️

Ikväll ska jag ungås med min bästa vän Becci, ska överraska henne med lite gott att äta och vi ska bara mysa. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

:) :)

2014-08-07 @ 09:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0