Stadig lunch

Idag blev det en väldigt stadig lunch, halloumi, kyckling shish kebab, pasta och sallad. Maten ligger som en sten i magen nu. 

Åkte till stallet extra tidigt idag för att hämta upp Oxers hovslagare 07.00 utan för Kuwait riding center. Såklart dök han inte upp men det var gött att komma igång med hästarna innan det blev för varmt. 0730 satt jag på Tilli och till min förvåning kommer Abdullah gåendes mot banan. Vad i?!? Har bara hänt en gång att han varit i stallet innan 08.00 och då hade han slagit vad med Evelina. 

Han hade i alla fall varit på väg till skolan men tydligen hade han ingen skola idag och åkte för att rida istället. Han stod och tittade på Tillis pass och sa att hon såg perfekt ut. Såklart, hon är ju det! Efter det red han Robin och jag red Amuesant. Amuesant är numera en dressyrhäst, han är för duktig på dressyr  haha. 

Gjorde i ordning Velkana och Kris red henne på lilla galoppbanan. Jag ska rida  dior ikväll eftersom det blev väldigt varmt. Jag älskar att rida mellan 0700-1000 på förmiddagarna och mellan 1500-1800 på eftermiddagarna. 

Nu ska jag duscha och sen sova en stund innan vi åker till stallet igen. Löpning ikväll igen efter att alla hästarna är promenerade. 

Oxer

Tilli ❤️



Kommentarer
Postat av: Gunilla

Fina pållar!

2014-04-06 @ 14:14:49
Postat av: Ida

Hej! Fantastiskt roligt att följa dig på detta äventyret.
Jag har kanke missat något inlägg men jag undrar om du har planer på att ta ner Fendi? Och vet du något om hur Lucky har det?
Gillar din blogg skarpt!

2014-04-06 @ 16:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0