Sovmorgon deluxe

Idag var det sovmorgon som gällde, sov helt till halv tio och det behövdes! Evelina den lilla sömntutan sover än, kommer aldrig kunna sova lika länge som henne. Åkte hem från stallet med världens huvudvärk igår och jag är väldigt glad att den tog sitt pick och pack och drog. Vem vill ha huvudvärk? Ännu mindre på sin lediga dag. 

Har egentligen inga planer alls, som jag skrev igår ska Allan knoppas och det är det enda. Vill vi inte göra något annat så behöver vi inte. Hade tänkt mig att ligga på soffan och frossa med godis och chips till frukost, det är jag värd! 

Messila är den sämsta klubben här i Kuwait, underlaget är inte speciellt bra så tävlingen har inte många starter. Själva klubben är fin och hade de fixat underlaget skulle den nästan vara i klass med vår. Varken vår eller Messilas kan mäta sig med Kuwait riding center, jag ska koppla in min kamera idag så ska ni få se bilder. 

Ses senare! 

Mina pinglor! ❤️








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0