Sola på lunchen

Det är ganska varmt här idag och varmare ska det bli. Ska sola min vita kropp nu på lunchen hade jag tänkt. 


Red Allan kl 07 imorse sen red jag ut på Robin och till slut red jag Amuesant i ridhuset där det är AC. Dior ska jag rida ikväll och efter det ska vi longera honom lite. Ja det är ganska sjukt han har ingen aning om hur man blir longerad. Fick chock när Paolo, veterinären, var här och han förstod inte hur man sprang med en ledare eller hur man blir longerad. 

Tillis tillstånd är just nu oförändrat. Vi får se hur det blir framöver. Tråkigt att prinsessan inte mår bra. Snoopy var inte heller sig själv igår så det är väl något skit som vandrat runt i stallarna. 

Dagens smarriga lunch




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0