Hoppat Dior igen

Igår var det banhoppning på schemat för Dior. Gud vad duktig han var och så mycket han har utvecklats! Hoppade en bana på 110/120cm och det kändes lätt, även om han var trött i slutet så ansträngde han sig och ville vara felfri. 

Nu har Kristian ändrat sin uppfattning om Dior och till och med Abdullah börjar gillade honom. Aja Abdullah kommer aldrig tycka om Dior som jag gör man nu tycker han inte att han är värdelös i alla fall. 

Jag försöker verkligen lösa så att jag kan tävla här i Kuwait men det är inte så lätt, allting går att lösa såklart men frågan är om det är värt det. Självklart vill jag tävla men om man löser det på ett "fult sätt" kan det straffa sig i slutändan. Detta fick jag reda på igår efter att jag pratat en lång stund med Sajjad och Aws. Vi får se hur det går. 









Kommentarer
Postat av: Gunilla

Fiint!

2014-04-08 @ 06:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0