Hårt arbete lönar sig inte alltid

Blir både ledsen och irriterad. Jag kommer inte kunna tävla förän nästa säsong tidigast och nu ska antagligen Diors ägare tävla honom själv resten av säsongen eftersom att jag själv inte får lov pga att jag inte är kuwaitisk medborgare ungefär. Jag vet hur idiotiskt det låter men så är det här. 

Varför jag blir ledsen är för att jag jobbat riktigt hårt med Dior och äntligen börjar han komma dit som jag vill ha honom och jag vill inte att någon annan ska komma och störa mitt arbete nu. Hans ägare är en duktig ryttare så det är inte det att han inte klarar av det men jag vill så gärna göra det själv.  Det känns som alla timmar i sadeln på denna häst varit slöseri med tiden trots att jag innerst inne vet att det inte är så. 

Jaja, kommer ingenstans med mitt gnäll. Imorgon är det en ny dag. 

Saknar min pajjas. 








Kommentarer
Postat av: Gunilla

Bara att ta nya tag :) Han saknar dig också :)

2014-04-09 @ 06:01:55
Postat av: emma fors

nej va synd!! konstigt att det inte går att lösa på något enklare sett? Hur gör han kristian på anläggningen? eller han kanske inte tävlar :) haha den bilden är så klockren!! bästa bilden på er! ;-)

2014-04-09 @ 18:39:00
URL: http://forzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0