Tävling Sydslätten

Hej, idag var det tävling i Sydslätten med min fina underbara häst Fendi. 
 
Hoppade 110 och 115 och det gick suuuper. I 110cm blev vi 5.a av många starter och fick en väldigt fin matchande rosett till vår outfit! I andra klassen dvs 115cm hoppade han väldigt bra, red snävt som bara den och med lite tur låg de hindren kvar, TYVÄRR så satt jag alldeles för passiv mot näst sista hindret och Fendi förstod inte att vi skulle hoppa och smet förbi, såg en bra distans och bara åkte... Så irriterad på mig själv,typiskt när jag väl har tur och får till bra svängar. Ni kan se sjävla. 
 
 
 
Men visst har han blivit fin? Vilka fina språng han ligger inne med, både bak och fram är med!!! 
 
Puss och kram för en glad tjej! 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Superfint! :) :)

2013-09-22 @ 08:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0