Rekordsnabb!

3minuter snabbt sprunget hann jag med bussen till stallet! Skönt så slapp jag vänta 20min på nästa. Nu sitter jag väldigt varm och svettig på bussen och om 10min är jag på cykeln mot stallet, 3km förmodligen i motvind(brukar vara så). Rätt nöjd med att få så mycket träning, gå/springa från lägenheten till bussen/tåget, cykla 3km till stallet, rida två kameler, mocka hage och box, cykla till bussen och slutligen gå hem från bussen till lägenheten. Borde inte gå upp i vikt av detta upplägget i alla fall.

Varit min första dag i skolan idag och det var bra, första läxan ikväll, redan. Bara att bita ihop och köra hårt!

Red båda hästarna på stubben igår och vad roligt det var, fendis energi tog aldrig slut, hans fullblodsgener lyste igenom. Lucky däremot orkade inte lika mycket men det fixar vi nog på ett par veckor. Tävling på ribban om två veckor, kul!

Ska även kontakta Andreagården som ligger i närheten och höra om det finns plats på träningen för Tes Nätterqvist.

Dags att sluta blogga och hoppa av bussen.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Helt underbar läsning vännen :)

2013-09-03 @ 06:35:32
URL: http://camillagustavsson.com
Postat av: Gunilla

Vill ha ditt snygga träns....!! Haha..

2013-09-04 @ 18:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0