På väg hem

Är på väg hem från stallet nu, bara mockat och släppt ut alla hästar men blir skönt att bara åka dit och rida i eftermiddag. Senare ikväll, kl 7 bestämt är det sittning på Mosaik här i stan,kommer säkert bli trevligt!

Red till stranden med Fendi igår och självklart var han en värre badkruka än Lucky haha, why god? WHY?!

Snart rullar bussen in i stan och jag ska knata hemåt och fixa mig innan skolan börjar, börjar kl 10.15 och förhoppningsvis slipper jag stressa sönder mig som jag fick göra i onsdags.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hopplösa hästar!! De måste fan lära sig nu, såhär kan de ju inte hålla på nu när ni bor så bra till :D Hoppas sittningen blir kul! PUSS & KRAM PÅ DEJ <3

2013-09-06 @ 09:20:09
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0