Hoppträning fendi

Var och tränade första gången för Tobbe igår med Fendi. Såklart lattjade fendi runt hela tiden och tyckte livet var underbart. Fick många fina komplimanger om min vilding och avslutningsvis sa Tobbe såhär: "det här var en trevlig bekantskap, jag tror att den här hästen har hur mycket som helst i sig!" Tack tack, det tror jag med, Fendi är så rolig att hoppa. Inte denna helgen men helgen därefter ska vi till trolleholm. Kan knappt hålla mig! 

Precis vilat en stund efter att ha varit i skolan 2,5timme. Blev sent igår och jag somnade inte förän halv 12. Upp tidigt och ut med Sigge, eller nja gick upp 07.30 men det var tidigt nog. Haha har kanske inte informerat er om att jag och Hans köpt hund. 1vecka och 1dag har vi haft Sigge nu. Igår och idag var han själv i mer än 1timme och det har han gjort så bra. 

Bjuder på några bilder på djuret. 




Kommentarer
Postat av: Gunilla

Åh vad söt! Grattis till hund-köpet :)

2013-10-19 @ 09:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0